راهنمای خرید میوه خشک کن خوب
نوشته شده توسط : نازی

خرید میوه خشک آماده چندان مقرون‌به‌صرفه نیست. پس میوه خشک‌ کن به‌دردتان می‌خورد. میوه‌های خشک سال‌هاست وارد بازار تنقلات شده‌اند و طرفداران زیادی دارند. مخلوط‌کردن آن‌ها با آجیل یا سرو انفرادی آن‌ها در میهمانی‌ها، کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها به‌عنوان تنقلات، به امری عادی و قسمتی از توقعات میهمانان یا مشتریان تبدیل شده است. قیمت میوه خشک کن خشک کردن میوه‌ها برای استفاده در فصولی که به میوه با کیفیت و مطلوب دسترسی نداریم یا برای زمان‌هایی که می‌خواهیم در هر جایی به میوه مورد علاقه دسترسی داشته باشیم یکی از روش‌های دسترسی به آنهاست. یا اینکه می‌توان از خشک کردن میوه‌ها برای تهیه دمنوش استفاده کرده و به جای چای یا نوشیدنی‌های دیگر از آنها استفاده کرد.

اما از آنجایی که روش سنتی برای خشک کردن میوه ممکن است تا دو هفته هم به طول بینجامد و در نهایت هم نتیجه خوبی از آن نگیریم استفاده از دستگاه میوه خشک کن بهترین راهکار است. در این پست قصد داریم تا با بررسی نکات خرید میوه خشک کن به راهنمای خرید میوه خشک کن خوب با قیمت ارزان بپردازیم.

بیشترین مشکلاتی که در هنگام خشک کردن میوه به روش سنتی وجود دارد شامل مواردی مثل بد شکل شدن میوه خشک شده، تغییر رنگ، تغییر مزه و حتی در برخی از موارد خراب شدن و کپک زدن میوه به دلیل روش غلط خشک کردن میوه است. اما زمانی که از دستگاه میوه خشک کن استفاده کنید در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه دلخواهتان خواهید رسید.

راهنمای خرید میوه خشک کن خوب و ارزان
برای همه ما پیش می‌آید که گاها با میوه‌های زیاد که در یخچال آشپزخانه روبه‌رو شده و به دلیل مصرف نکردن سریع آن با خرابی میوه مواجه شویم. در بیشتر موارد میوه مورد نظر را به مربا تبدیل کرده یا اینکه آن را خشک می‌کنیم. اما چون میوه مدت طولانی مانده است خشک کردن آن به روش سنتی هم داستانی دارد، اما با وجود میوه خشک کن می‌توانید به آسانی و ظرف مدت چند ساعت کلیه میوه‌ها را خشک کنید. در ادامه به بررسی نکات خرید دستگاه میوه خشک کن می‌پردازیم.

در صورتی که سایت یا کسب و کاری در این زمینه دارید، می‌توانید با مراجعه به صفحه تبلیغات و پر کردن فرم درخواست معرفی، پلن‌های تاپترین را جهت درج تبلیغات در سایت مشاهده کنید.
احتمالا این سوال در ذهنتان به وجود می‌اید که می‌شود همین کار را داخل فر انجام داد؟ راستش نتیجه کار در فر به‌خوبی میوه خشک‌ کن‌‌ درنمی‌آید! فرهای کانوکشن یا فن‌دار و همچنین فرهای معمولی قادر به تولید گرمای با مختصات لازم برای خشک‌کردن مواد غذایی نیستند و نقاط غیر هم‌دما ایجاد می‌کنند.

ضمن اینکه گستره دمایی اغلب فرها برای خشک‌کردن بیشتر انواع میوه‌ها و سایر مواد غذایی زیادی داغ است. وقتی هم که دما از حد لازم بالاتر باشد، مواد غذایی به‌جای خشک‌شدن می‌پزند و درنتیجه بخش قابل‌توجهی از طعم و مواد مغذی‌شان از دست می‌رود.

در همین زمینه بخوانید: خرید بهترین توستر

میوه خشک کن این امکان را به شما خواهد داد تا در زمانی کوتاه میوه‌ها را خشک کنید. این دستگاه به صورت برقی بوده و با امکاناتی که در اختیارتان قرار می‌دهد می‌توانید در زمانی کوتاه میوه‌ها را خشک کنید. بیایید ببینیم یک دستگاه میوه خشک کن چیست و چگونه باید با آن کار کنیم؟

دستگاه میوه خشک کن چیست؟
وجود 2 تا 96 درصد آب در میوه‌ها سبب شده تا جایی مناسب برای رشد انواع قارچ و باکتری باشند. همین مورد باعث خراب شدن سریع میوه‌ها شده و اگر آنها را سریع مصرف نکنید خراب خواهند شد. خشک کردن میوه بر خلاف تبدیل آن به مربا و فرآورده‌های دیگر باعث می‌شود تا ارزش غذایی آن را تا حد بالاتری حفظ کنید.

در همین زمینه بخوانید: خرید بهترین فر توکار

با استفاده از دستگاه میوه خشک کن می‌توانید میوه‌هایی که برای خشک کردن در قطعات کوچکتر برش داده‌اید را در داخل سینی‌های موجود در آن قرار دهید. این دستگاه از انرژی برق برای خشک کردن میوه استفاده می‌کند. برنامه زمانی مختلفی که دارد امکان تعیین دمای محیط دستگاه را تا درجه‌های بالاتر از 70 درجه برایتان فراهم می‌کند. در نهایت بر اساس بازه زمانی که برای هر میوه می‌تواند متغیر باشد، میوه شما خشک شده و بدون اینکه طعم و مزه آن تغییر کرده باشد می‌توانید از آن برای تهیه دمنوش، سرو کردن در کنار آجیل و تنقلات دیگر از ان بهره ببرید.

 





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: